It's getting better

Hejj.

Sovmorgon till tio i ett idag. Fy fan vad skönt det är alltså. Snooza till halv 10 i morse och gick sedan upp och käka gröt som Sofia gjorde iordning. Nu har jag skrivit färdigt en labbrapport och snart blir det väll duschen och sen något annat trevligt xD
   Knät är ju bara piss just nu, gick lite på kryckor igår annars halltade jag så jag höll på att dö. På bessemer är det väll kanske 30-40 meter till matsalen från NV men jag behövde ha typ tre pauser för att kunna gå dit, knät gjorde så jädrans ont. Nu har jag käkat någon alvedon och massa C-vitaminer så smärtan i knät har faktiskt släppt lite och jag tror inte jag har någon feber kvar, eller lite kanske menmen. Halltar gör jag fortfarande men det känns bättre idag än igår. Sur är jag nu också för jag vill verkligen spela match i helgen och träna denna vecka men om man knappt kan gå hur ska man då kunna springa? Nu ska jag fixa lite grejor men ha det bra.

- Maria ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0