I Can't Stop Thinking About You

Heej

Sry för att att jag inte skrivit på ett tag men antingen har jag varit till sjukhuset, i skolan, kollat på träningar eller bara varit för trött för att sätta mig vid datorn. Jag var och röntkade knät förra veckan och där kunde dom inte hitta något fel så idag när jag var på sjukhuset igen så sa han att jag ska få åka till Stockholm och göra en magnetröntken där. Jag har fått lite tips från några bekanta vad magnetröntken är + att jag har googlat det. Har hört att man åker in i en grej, ligger där i typ 15 min (på internet stod det 20-90 minuter) och sen kan man åka hem typ. Man får heller inte ha smink, smycken och annat dylikt på sig under tiden. Men jag kommer att få åka dit om kanske 2 veckor och om jag skulle gjort det i Gävle skulle jag få väntat i 2-3 månader så då är det ju bättre to go south!!! Läkaren sa iallafall att det kan vara en skada i minisken eller nått sånt så isf gör dom ett litet snitt och tar bort den del som är trasigt x)
   Sista veckan i skolan nu och det ska bli så skönt med jullooooov. Vi har dock tre prov denna vecka vilket inte är så värst kul. Ett imorgon och det  verkar skitsvårt och jag har ingen lust att plugga nu heller. Får plugga lite imorgon bitti efter utvecklingssamtalet och sen lite ikväll. Saknar innebandyn mer än någonsin också, det värsta är att bara sitta på sidan och inte kunna få vara med och uttöva denna underbara sport. Men den 27-29 är det Storvreta Cup och den ska jag bara vara med och spela på annars vet ja inte vad, då skiter jag i om jag har ont i knät, Jag ska spela! Jag håller igång lite grann genom att Spinning Cykla. Det är dock inte lika kul som innebandy men det är ganska skönt för knät. Nu måste jag plugga vidare.

- Maria ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0