Holidays Are Coming

Heej.

Sista dagen i skolan idag och sen blir det Jul Lov!!! xD Höll på att skriva höst lov nyss men kom på mig själv med att det ju faktiskt är jul lov. Idag ska jag klippa mig i Valbo och sen gå och shoppa lite Christmas Gifts där och i Gävle. Sen ikväll vet jag inte vad som händer. Jag tränade igår, hade tänkt ta det lite lätt men skitsamma jag körde på för fullt och vilken underbar känsla!!!!!!!! Det vad det bästa jag gjort nu på en och en halv vecka, så underbart att få springa av sig lite. 
Nu ska jag snart iväg och kolla på jul avslutningen men ha ett bra jul lov.

- Maria ♥




Kommentarer
Postat av: hanna

jävla sötnos är du!:)<3

2008-12-19 @ 10:57:19
URL: http://renstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0