Happiness Could Be Found Even In the Darkness of Times

Hejj x)

Igårkväll var jag med hanna och ellen. Vi såg på polarexpressen, den var jättebra, lite småmysig och gullig. När jag kom hem ´kollade jag på Twilight och den filmen är ju som sagt min favoritfilm nu för tiden så det var en väldigt trevlig kväll igår.
   Var och handlade julklappar i fredags och då köpte man färdigt alla till familjen och så, så nu kan man bara ta det lugnt dom här dagarna. Igår var jag och kollade på när herrarna mötte Norrby hemma och det slutade illa. Dom åkte på deras första förlust... Mäst på  grund av några dumma utvisningar tror jag menmen. Idag spelar damerna match i mora och junisarna match på jernvallen mot GGIK. Men eftersom jag inte riktigt vill göra skadan värre i knät så vilar jag till cupen och intern matchen imorgon. Nu måste jag duscha och sen ska jag åka ner på jernvallen och hejja fram junislaget så ha det bra.


- Maria ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0