Gävle tonight!

hejhej xD

Bokat och klart! Ikväll blir det att se Mamma Mia (för tredje gången) =D längtar, den är så bra. Innan filmen ska Sofia och jag och mamma käka på Church Street vilket blir en upplevelse för mej eftersom jag aldrig varit där. Just nu är jag ganska trött efter en hel skolvecka med massor utav läxor och sena kvällar. Veckans bra saker är att Idag åkte Hanna, Ellen och Maja till popaganda i STHLM och kommer inte hem förns imorgon kväll :/ ha det så kul iallafall mina älsklingar<3 
                 Idag hade vi ett grammatik test på engelskan. Det gick väll sådär, var inte riktigt "plugg" sugen idag så orkade inte med massa svåra tal och sånt på matten. Men nu är det helg iallafall! =) Den kommer inte innehålla så mycket för min del, match på söndag och Gävle idag annars blir det bara en slapphelg. Inatt åkte pappa till Spanien, kommer hem på måndag. Känns som alla åker någonstans just nu, danne till Tunisien, pappa till Spanien och flicksen till Stockholm. Ses när ni kommer hem allehopa <333

Donna and the dynamos... <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0