Saturday 23rd August

Hejhej.

Som jag skrev i förra inlägget så sa jag att vi skulle åka till stugan igår till idag. Vi kom hem runt 18.00 men då hade Sofia och jag varit i valbo i några timmar också. Där köpte jag en tröja på JC och ett par jeans. Är fortfarande halltande eftersom knäet är skadat men det känns mycket bättre idag än igår. Kan nästan gå riktigt och kan få benet ännu rakare än igår. Så det känns bra. Ikväll ska jag bara ta det lugnt. Har varit så trött varje dag sedan skolan börjar så då får man vila ut sig idag. Igår somnade jag kanske runt halv 11, vilket var det tidigaste jag somnat på cirka 3 månader - skönt. Inget planerat för imorgon heller. Au Revoir <3333

  Nya tröjan + jeansen. (knäppt i sofias rum) - Städa kanske? x)) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0