Match again.

Godkväll!

Idag var jag till Valbo med syster min. Jag köpte en väska, en t-shirt och örhängen. Inte så värst mycket men alltid något. Tyvärr var det mesta av rean slut nu också. När Sofia och jag skulle köpa en mjukglass på Sibylla råkade jag tappa hela glassen på handen eftersom jag samtidigt skulle försöka skriva sms. Hon som jobbade där var jättesnäll och tog min glass och gav mej en ny x) Roligt hade vi det iallafall. Nu ikväll har jag haft träning, först fys och sen match mot 93:erna. Jag fick min första utvisning för i år då när jag enligt domaren trängde tjejen men jag höll inte riktigt med dådå. Sen fick jag även spela halva matchen i tjocktröja när det var runt trettio grader varmt och omkring 50-60 personer där inne eftersom jag hade en röd t-shirt vilket jag inte fick ha enligt domaren eftersom 93:erna hade västar i färgerna gul, grönt och 2 spelare hade rött. Jaja, matchen slutade 2-1 till oss efter 3 utvisningar för våran del och 1 utvisning för dom. Måste även skriva att jag var väldigt förvånad när det bara kom fullt med folk in och skulle träna med oss ikväll. Vi var 23 stycken och brukar väll annars vara runt 10-13 stycken. Väldigt bra tycker jag men det blev kanske lite väl mycket folk när man skulle spela match och fick ha 17 stycken på avbytarbänken. Men man ska inte klaga på att vi var för mycket folk när vi annars försöker få ner fler spelare att träna.
Imorgon ska jag kanske träffa Viktoria en stund och sen gå på IBK Aston - IBK Alba på jernvallen. Puss&kram <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0