The winner takes it all!

Hejhej!

Idag slutade vi tjugo minuter över 11 så det var riktigt skönt. Vi hade bara tre lektioner, Spanska, matte och svenska. När jag kom hem har jag spinningcyklat 30 minuter och typ bara slappat. Jätteskönt har det varit. Knäet gör inte ont när jag cyklar iallafall så det är ju positivt. Nu ikväll är det träning, jag kan ju inte vara med men jag ska dit och skjuta lite och träffa laget iallafall. Igår vann ju Christian Siriano på project runway vilket var superbra!! =D älskar hans kläder och älskar hans personlighet. Grattis till han :) Nu ska jag snart iväg till bessemer och sen måste jag göra lite läxor.
Imorgon ska Sofia, mamma och jag till Gävle och käka på Church Street och käka och sedan se på Mamma Mia. Pappa åker till Spanien inatt och på söndag kommer danne hem från tunisien så i helgen är vi ensam hemma med mamma. Ha det bäst!
Puss&kram<3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0