super trouper

Tjingeling xD


Kom nyss hem efter att ha varit på bion i Sandviken och kollat på Mamma Mia med Angelica och Sofia. Alla som sa att filmen var jättebra hade verkligen rätt! Den var super duper bra och musiken var skitbra. Filmen handlar om en tjej som ska gifta sej och det ända hon vill är att hitta sin pappa och att han ska vara med och lämna över henne på hennes bröllop. Det blir mycket trassel när hon bjuder in tre män som en utav dom är hennes pappa. Låter kanske inte så bra men den var super och även när det var så bra skådespelare med som Meryl Streep, Colin Firth, Stellan Skarsgård, Pierce Brosnan och Amanda Seyfried. Jag hittade självklart min favorit i filmen och det var den mörka killen med stort hår som stod lite i baren och han var även med på Svensexan som brudgummen hade. Angelica höll dock inte med och Sofia skrattade bara när jag sa att jag tyckte han var snygg menmen man har ju sin egen smak. Nu blir det att kolla på Sex And The City repriserna som visas klockan 23.00 och sen blir det Godnatt <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0