So cute :)

tjaa! :D

Kom nyss hem från bion. Mamma Mia är så grymt bra - älskar verkligen den filmen. Så bra skådespelare och så bra musik. Malin och Jenny var där med deras familj så då snackade jag en stund med dom efteråt. Jag och Hanna trodde att det skulle bara vara vi tre där ungefär men då hade vi fel. Det var nästan fullsatt i Star - salongen. Förstår inte? Fler som tyckte filmen var så bra så dom måste se den igen kanske :) Ja så då vart det inget sjunga med för våran del, hade ju planerat att göra det om det bara var vi där menmen. Haha, men det är väll bra att det är mycket folk och kollar.  Killen jag tyckte var snygg förra gången har jag lyckats få fram en bild på så säg gärna vad ni tycker. xD

Bartendern + Sky's kompis i Mamma Mia =D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0