Red eye

Godmorgon!

Igår gjorde jag inte så speciellt mycket. Spinningcyklade på förmiddagen och sedan på kvällen kollade jag på film med Hanna och Ellen. Vi åkte till hemmakväll kanske halv 10 då vi hyrde Red Eye, har sett den förut men jag blev skiträdd hela tiden ändå. + att Hanna och Ellen kittlade mig hela tiden, vilket var riktigt taskigt xD. Till filmen blev det godispåse för Hanna och Ellen och Ben&Jerrys för mig. En trevlig kväll med mina älsklingsflicks<3333 Somnade gjorde jag väll runt kvart över 12 nånting, är så himla trött om kvällarna nu när skolan börjat igen så då blir det att man vaknar tidigt på helgerna också. Som imorse vaknade jag 09.00!! Lite för tidigt när det är helg :)
Idag har vi match men eftersom knät är som det är så får jag sitta på läktaren. Riktigt tråkigt för man blir så himla sugen på att spela då, menmen :/ Idag kommer även danne hem från Tunisien så då får vi se hur brun han har blivit :) Nu ska vi åka till Järbo och äta hos mormor och morfar. Puss&kram ♥

Hanna och Ellen <3


Ellen fryser lite =P


haha, Hanna flummar sig som vanligt xD

Kommentarer
Postat av: hanna

hahah snygga bilder duu ;)

2008-08-31 @ 12:22:28
URL: http://renstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0