Movie with the girls! :)

Hallåå !

Ikväll blev det att åka in till Gävle och kolla när Aston mötte GGIK i en träningsmatch. Pappa och jag bestämde oss att åka in klockan 19.30 då vi kom fram precis till andra perioden. När vi kom dit stod det 3-0 till GGIK vilket var ganska förutsägbart men då vi började kolla var Aston riktigt bra och dom fick några bra lägen och det slutade med att matchens slutresultat blev 7-6 till GGIK vilket var väldigt bra gjort av Aston. Måste även påpeka att GGIK spelar i div. 1 och var nära att få spela i superligan i år och att Aston spelar i div 2. Jättebra match iallafall och på Torsdag blir det match för herrarna igen mot IBK Alba på Arena Jernvallen - Derby !!!!
Efter matchen fick vi skynda oss hem eftersom att jag skulle kolla på film med Hanna och Ellen. Jag kom dit cirka en kvart för sent menmen filmen var ändå ganska bra. Vi såg en film som gick på trean, den hette "Never Been Kissed" tror jag och skådespelare i den var Drew Berrymore. Nu blir det att sitta här vid datorn en stund sen kanske någon film. Imorgon åker Sofia och jag till Valbo då vi ska kolla på lite kläder mm till skolan. Puss&Kram<333

GGIK - IBK Aston 7-6             (Träffen, Gävle)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0