Honey honey

Hejhej!

Idag har jag inte gjort så speciellt mycket. Träffade Hanna en stund runt lunch annars har dagen bara löpt på med olika små saker att göra. Hanna och jag bestämde oss iallafall för att gå på bio ikväll. Nu är det bokat och klart och filmen vi ska se är Mamma Mia igen. Hahaha men vi älskade den så mycket att vi ville se den igen. Ellen hänger också med så det ska bli superkul! Imorgon är det skola igen, sen är det träning på kvällen som jag kommer att se från läktaren eftersom knäet är skadat. Det känns iallafall mycket bättre nu och jag halltar bara lite. Får väll se hur det blir imorgon om jag åker iväg och kollar upp knät eller inte. Det verkar ju som nu att det kommer att gå över av sig självt att jag kanske måste börja styrketräna benet igen bara. Men det är det värt om det gör så att jag inte får en allvarlig skada. Puss&kram, längtar till bion nu =))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0