First day with lessons.

Hallåå!

Idag hade vi första dagen med lektioner. Först var det engelska vilket jag tyckte skulle bli kul. Vi har även haft Fysik, Matte och Naturkunskap. Det känndes ganska bra med lektioner igen men var väldigt trött efter att ha somnat runt 01.00 igår och vi började 08.10 imorse. Har inte fått vårt passerkort än så hittils blir det en liten omväg genom att vi måste gå in vid "Stora entren" - men det funkar det också.
Igår hade vi träning på bessemer. Det var jättekul och det känndes som jag presterade bra tills det att jag fick en smäll i knäet och fick gå av planen. Så otroligt tråkigt, det gör ont men det värsta är att ha en tanke i huvudet som tänker "att det skulle vara något allvarligt". Hoppas bara att det bara var en liten smäll så att inget har gått av. I skolan idag gick jag och halltade hela dagen och det blev väldigt jobbigt. Nu är det helg iallafall så då får man försöka att få benet att stå rakt. Ikväll ska vi ut till stugan eftersom sommaren är slut så då ska vi typ käka där sista gången för den här sommaren.- kommer hem imorgon <333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0