Finally it's here !

hej.

Idag har jag varit lite på stan en sväng - dock inte så roligt där eftersom det regnade som tusan. Jaja, det är svenska sommaren det, men man får ju vara glad över att vi fått några soliga veckor/dagar. Nyss kom jag hem från Jernvallen där jag har kollat på första hemma träningsmatchen för Aston herr som mötte Tolvfors tror jag. Aston vann med 12-3 tror jag det blev eller kanske det var 13-3 jaja, dom vann iallafall ganska stort. Bra match överlag men det var ju inte ett så stort motstånd. Var där först själv eftersom ingen var hemma för att alla var på Cityfesten men sen kom Stina och Viktoria dit så då blev det genast mycket roligare. Väldigt många nya spelare i Aston också som jag inte kände igen men dom var bra. Har längtat som tusan tills innebandysäsongen börjar och det var verkligen kul att kolla på herrarna igen. Igårkväll blev det våran första match för säsongen då vi mötte 93:erna. Det gick ganska bra för min del att spela kändes det som iallafall och tur att man varit med och tränat hela sommaren för annars skulle jag blivit död efter första perioden. Ikväll blir det Sex and The City som vanligt och sen kanske någon film pussokram<333

Kommentarer
Postat av: E. Riley Page

Inget spec, väntar på en vän:] själv?

2008-08-07 @ 21:28:33
URL: http://cyanatra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0